Tugbayilmaz-_-53 Kızlar sözleşmeli öğretmenim ve 4 gün önce 32. Hafta iznine ayrıldım. İlçe milli eğitim bana sana maaş yatırmayacağız. Çocuğun doğduğu anda parayı SGK yatıracak o zamana kadar ödeme almayacaksın dedi. Benim yaşadığım durumu yaşayan var mı
Momofmia21 Tugbayilmaz-_-53 bende özel okulda çalışıyorum ama maaşımi alicam haftaya izne ayrılıyorum
Eymenkuzusu Tugbayilmaz-_-53 siz 32. Haftada rapor almişsinizdir muhtemelen. Raporlu oldugunz icin sgk dan alacksinz parayi
miniginannesi9 Tugbayilmaz-_-53 bende sözleşmeli öğretmenim, ben de bu hafta çalışamaz raporu aldım. Bunu ilk defa duyuyorum🙄çocuk doğana kadar napcakmisiz ki bir sürü masraf yani
TugceBelis Tugbayilmaz-_-53 bazı işyerleri kendi insiyatiflerine bağlı olarak Doğuma kadar hatta Doğumdan sonra da ücretli izin boyunca aylık maaşlarını personele yatırıyorlar bu durumda SGK tarafından yapılan toplu ödemeyi personel alıp iş yerine veriyor burda işveren in amacı personelin doğuma kadar maddi olarak zor durumda kalmasını engellemek ben özel bir bankada çalışıyorum mesela raporlu olduğum aylarda dahi hiç kesintisiz maaşımı bankamdan alıyorum SGK bana rapor parasını yatırdığında onu işyerime veriyorum eğer size maaş yatmayacak ise SGK ödemesini beklemek durumundasınız
Tugbayilmaz-_-53 Eymenkuzusu evet çalışamaz raporu aldım ama bu neden toplu yatıyor bu ay para alamamam olması gereken mi
Eymenkuzusu Tugbayilmaz-_-53 ben muhasebeciyim. Bizde de rapor alanlar oluyordu parca parca raporu girdigim oluyordu. Aylik olarak para alack sekilde raporu sisteme giriyordk. Muhasebeci ile gorusme imkaniniz varsa sorun raporu nasil isliyorlar
Tugbayilmaz-_-53 efelettin birçok sözleşmeli öğretmene ay ay yatmış ama bir tek kendim için duyuyorum bunu
kozerr Bende memurum bana maaşını yatıracağız SGK da yatıracak o yatırınca haber ver onu geri alacağız harcama dediler
Tugbayilmaz-_-53 kozerr hangisini geri istediler? Bana da böyle yapsalar daha iyi olurdu şimdi elimde 0 para. Ayın 15 ine 5 gün kala bu haberi vermeleri hoş değil
Eymenkuzusu Tugbayilmaz-_-53 Rapor onaylandigi zaman yani muhasebecinz sgk ya bildirim yapacak ki raporunz e devlete duseck ksrsiliginda da ucreti yazack sizde onu ptt den alacaksinz.
Tugbayilmaz-_-53 TugceBelis devlet kurumundayım milli eğitimin okulunda. Her öğretmenin aynı prosedüre tabi tutulması gerekmiyor mu sadece bu durumum bana yapıldığı görmek beni rahatsız ediyor
babygirl_ Tugbayilmaz-_-53 muhasebeyle konuşup aylık almak istediğinizi söyleyebilrsiniz, onlar sgk ya nasıl bildiriyorsa o şekilde yatıyor