Aselliya Selam anneler ablamın kızı olacakken son anda doktor erkek olduğunu söyledi ve bebek 7 aylık erkek ismi önerirmisiniz acaba?
Zynpfdnlyd Aselliya hep aynı doktora mi gitti ozelmi kız dedi hep canım hayırlısı olsun Alparslan 💙 guzel
Aselliya miniginannesi9 hayır maalesef hep arkası dönüktü on gün önce önünü döndü kız dendi şimdi tekrar gitti bu sefer erkek dendi
Deletedmom_5 Aselliya Aa nasıl ya detaylıya falan girmemişmiydiniz cokta korkuyorum bu durumdan 🤷🏻♀️🤔😁
Aselliya Deletedmom_5 ben değil ablam olayı yalayan detaylı ultrason için hiçbir şekilde randevu alamadı kaldı öyle yapamadı
Gunes_han Aselliya Benim kardeşim de aynı durumu yaşadı hep kız dendi sonra 8 ve 9 aylıkken 2 doktor erkek dedi.Hatta doktor bazen doğum gerçekleştiği ana kadar bu yanılma olabiliyor falan demiş. Sonuç kızımız oldu😊
Kado87 Aselliya nasil yanii kac aylikken soyledi erkek olacagini?? Isimlerde sole yusuf emir, demir asaf, aslan, mert, kayra, eymen, kaan ben bu isimleri seviyorum
Momocuk-48 Tugba86 bencede yapıyorlar sırf maaşlarını alıp saatlerini doldurmak için he he diyip gönderiyolar bazı dr lar hariç tabi