İdrar yolu enfeksiyonundan bahsediyorsan bende de 10 gün önceye kadar vardı canım doktor toz bir ilaç verdi içinde 1 paket var zaten hamilelikte sakıncası yokmuş gece yatarken suya karıştırıp içiyorsun bitiyor ve günde minimum 3 litre su içmen gerekiyor ben yanıma 1 litrelik şişe alıyodum sürekli içinede her seferinde limon dilimi attım çok şükür hiç kalmamış