Hanımlar bugün tam 21. Haftamıza girdik ilk gebeliğim kendim de biraz kilolu olduğum için biraz hareketlerini geç hissetmeye başlamıştım şu aralar böyle normal yatıyorum sabah ac karna genelde daha çok oluyor normal düz yatıyorken bi anda karnımın ortasında da oluyor sağ sol taraflarda da oluyor bazen bi anda sertleşiyor elimi koyuyorum biraz elimi hareket ettiriyorum sonra sertlik gidiyor bebeğin hareketini hissediyorum büyüklerimize sorduğumda bebek hareket ederken kafasını karnına dayıyordur ondan oluyordur o diyorlar ama sizce de öyle mi kafasını koyduğu zaman sertleşme olması normal mi bi anda sadece