Sedanurylmz Hamilelikte ton balığı zararlımı? Doktora soran varmı aranızda bazı sitelerde faydalı, bazılarında zararrlı yazıyo kararsız kaldım canım çekiyo 🤔🤔
HavvaMerve Sedanurylmz Bir ara canm benimde çok çekmişti doktor civa oranı çok yüksek ton balıgında o yüzden çok önermiyoruz ama dört beş çatal olacak şekilde yiyebilirsin aşermişsin sonuçta demişti bende üç dört çatal almıştım cnm 🤷🏻♀️😇
Nurtrky Sedanurylmz ayda bir iki defa yenilebilir benim doktorum her hafta yeme demişti sadece bende severim yerim. Ama siz yinede danışın istersinz doktorunza. Dip balık ve konserve oldğu için civa yüksek bunun için önermiyolar
benaslindayohum Sedanurylmz ben sordum yeme dedi icinde birsey fazla demisti ama unuttum simdi cok oldu sorali 🙄