Hatırlayanlar olur belki dun yazmisti ama silinmis neden bilmiyorum
Dün ozele gittim ilk defa ve doktor bana erkek pipisinin oldugu yer normal Bebeklerde kucuk sizinki biraz buyuk dedi nere gitsem cinsiyet kiz dediler dun doktorda kiza benziyo dedi..peki dedim bu bi sorunmu buyul olmasi ypk dedi belki aile yapiniz böyledir dedi gene anlmadim cunku aile yapim gayet normal onemli bisy degil dedi mesla dedi buni baska bi doktor gorse erkek bebk sanir oyle bsy dedi gene anlmdim hani nedemk istysunuz dedim israrla önemli bsy degil dedi pki tamm daha sonra dogudugu zamn size hareketlri tuhaf gelirse aile buyuklerinede tuhaf gelirse doktora gidersiniz gene ben hala anlmdim cunku onemli bsy degil diyo sagligi faln iyi diyo bende saglik Iyşe herhlde dedgi sey kotu bsy degil ciktik eve geldim kayinbabam kaynanm faln onlara soyeldim onlarda basta anlmadi ama sonra bana dedikleri sey gercekten yikti beni çift cinsyettir kesin böyle demis sana doktor sen anlamamis dedi ve on gercekten gittim tekrar doktorumu aradim dedim ne demek istediniz bana sordum kafana takma onemli degil dedi yani dunden beri düşün arastir kafayi yiycem gene Rabbim ne verdiyse hayrilsu isyan etmek hadimize degil ama ne biliyim içimde olan alisveris besik su bu aliyim faln diydum ama suann herşey biti resmen bnim icin. Size neden anlatim hani doktor bana acik acik çift cinsiyet demdi oyle olsa demezmiydi yada gore bilmesi mümkün mü 28 haftalik hamileyim kusura bkmayin cok uuzn oldu ama lutfrn bi akil verin gerçekten cok uzugunum boyle yasayan oldumu yada doktor yanilabilirmi..😔😓