Neslik4134 [silindi] su an 37+5 im gebeligimin ilk baslarinda gecirdim ve cok agirdi ilac tedavisi onermedi doktorum o zaman. Bol bol sebze meyve tukettim. Vitamin takviyesi cok onemli. Ve hep sarimsak yogurt tukettim tavsiye ederim.
[silindi] Merveerkan Ateş ara ara kusma nefes darlığı öksürük etlerde sızlama tuvalete bile gidemeyecek kadar ağrım var doktora gitmeye cesaretim yok😔 ve ayrıca yarın tam 29 haftalık olacak 😐😔