Kizlar ilk gebeligimi 12+1ken hidrops ense kalingi 7.5du ve bi çok hastaligi vardi sonlandı oluşumu sıkıntılıydi. Tekrar hamileym çok şükür gecen hafta yani 11+2 gunlukken ikili test yaptirdim ense kalinligi 1 çıktı iyi dedi dojtor düşük riskli fakat ben bugün yine gidicem 12+3um ama korkuyorm ya 1haftada ense kalinligi vb seyler oluemu aceb 😥