aylin08166 Arkadaşlar açlık şekerim 73 tokluk şekerim 173 çıktı sizce normal mi doktoruma attım ama akşama anca görür gün içinde yoğun aklıma takıldı
Sermec27 aylin08166 aclık normal ama tokluk yüksek cıkmış tokluk 1 saat 140 sınır seker yüklemesi mi yapıldı
Sermec27 aylin08166 evet seker var gibi duruyo ne yemiştiniz benim gebelik şekeri var sınır 140 olmalı 1 saat
aylin08166 Sermec27 bir kaşık pilav yedim cacık yedim kuru fasulye ve un helvası tatlısı vardı işyerinde
Sermec27 Elif_s pirinç pilavıysa 1 2 kaşık yükseltmiyo canım hele bulgur hiç yükseltmiyor sanırım kuru fasulye ve un helvası yükseltti