rojinasmin kizlarr yardimmm 35+4 dogum yapan varmi jaa gelisimi 38 gösteriyor kilosu 3100 civari ama korkuyorm 🥺 ikinci gebeligim ve sabah uyandigimdan beri adet sancisi gibi agri var bide asagisi yaniyor tollete cikacakmisim gibi baski var 🤷🏻♀️
AESahin rojinasmin dün akşam yeğenim 35+1 dünyaya geldi :) solunu başlarda iyiyody kuveze girmedi şuan biraz zorladığı için kuvezde ama genel sağlık durumu iyi ve 2.600 doğdu bu haftalarda cok büyük sorun yaşanmaz inslh zamanında gelir bebiş