Esmahamzamm merhaba sizi korkutmak icin söylemiyorum ama israrla gecmeyen ağri icin doktora gitmenizi öneririm tam 19 haftada kasiklarimdan sağ tarafa doğru ağrim vardi hic bisekilde gecmiyordu 20 haftada kontrole gittim doktor bi sorun olmadigini böbreklerimden kaynaklandigini söyledi meğerse rahim ağzi kisalmaya baslamis ertesi gunde tam açilma oldu ve bebeğimi kaybettim yani mutlaka doktora görunun rahim ağzi uzunlugunuzu ölçtürün