Eymenkuzusu Ecrinnur123 google resim yukle yaz cikan sayfaya gir oraya resmi yukle alttaki linkide koplayalip buraya yapistir
Canipek7 Ecrinnur123 yukarısı gayet normal aşagı da olması gerekiyor sizin sancı veya kasılma bölümü hem o kadar kısa olmamması lazım kagıdın benim 140 ın üstünde çizgiler 100 ün altında da da var dalgalar sancı şeklinde üstteki yer
gullcannn Ecrinnur123 Canım attığın kısım bebeğin kalp atışları. Alt kısımdaki sancı kasilmalari gösteren yeri atman gerekiyor
Eymenkuzusu Ecrinnur123 oldu ama sadece bebegin kalp atisi bolumu var alt tarafta cizgiler yok mu yuksrdaki gbi
Eymenkuzusu Ecrinnur123 kacinci haftadasiniz. Kalp atislari normal ama alt bolumdede sancilarin oldugu cizgiler olmasi gerekiyordu
gullcannn Ecrinnur123 Doğrudur canım. İlk defa görüyorum böyle nst. Çünkü bunlar bebegin kalp atislari sancı ayrı oluyor ama demekki doktorun böyle anliyor. https://resimyukle.io/r/juhsM5yeG5 Bak benim sancılar cıktı bugün üstteki kalp atışları alttaki 60 lara çıkan kasilmam