35+6 yım. Açıkçası tıpta doğru tektir ama Şuan net bir şey yok. bugüne kadar aşımı da bu yüzden yaptırmamıştım. Doğumda hastanede Corona kapmaktan ve bebeğimden ayrılabileceğimden korktuğum için bugün biontech oldum. Sadece çok az başım ağrıyor; ne olur ne olmaz diye de bebeğimin hareketlerini takip ediyorum