betlkrkmaz evet çok yoğun bi doktor ama benim hiç bir sorunumu unutmazdı doğumum da sabah gittim ultrasonla baktı sonra yukarı gönderip tetkiklerimi yaptılar ameliyathaneye geldi benimle konuştu ameliyatımı yaptı gitti sonra odama geldi kontrolümü yaptı ilgiliydi yani zaten onun ilgisine gerek kalmadan kadın doğum polikliniğindeki ebeler doktorlar çok ilgileniyorlar