AysunGmegi Bende 9+3 teyim.mide bulantım yok ama bazı yiyeceklerin kokusundan dahi huylanıyorum.aldıgım düşük tedavisi ilaçları sürekli uykumu getiriyor.kahvaltı hariç diğer öğünleri yiyebiliyorum ama iştahsızım,halsizim,kusmuyorum ama yemek sonrası midem agzımda geziyorum. Doktor istirahat et,yat dedi 3 ay Dolana kadar. ama kayınvalidem niye surat sallıyon diye kendine dert etti.Halsizim midem bulanıyo diyorum agzından burnundan kusmuyon hiç bişeyin yok diyo.yatmaya korkuyorum laf olacak diye.:(