Elif0712 RuyasMom2 butun gaz damlalri cop biogai mutlaka kullanin birde kendine galaktago damla al kullan bana dua et
MerveRt RuyasMom2 Bizde 3 gündür kullanıyoruz. Çok şükür faydasını gördük. 6 saatte 1 kez 10 damla önerdi doktorumuz.
Elif0712 RuyasMom2 tamamn gecmez ztn bebekler oyle olur bircogu surekli ikinip sikinir siz kendinize galaktago alin sutun artar sutunun gazini alir biraz daha rahatlar bebek
MerveRt RuyasMom2 Doktorunuza danışın kullanım şeklini. Bizim doktorumuz 6 saatte 1 olarak söyledi. O şekilde kullanıyoruz 😇 Şifa olur inşallah miniklerimize 🤲🏻😇