Bb1 Arkadaşla karnımın alt tarafında bi sertlik oluyo ozelikle mesane dolu olduğu zamanlarda ve tuvalet ihtiyacından sonra.Ağrısı yok fakat rahatsızlık veren bi his.Ve her defasında içimi bi korku kaplıyo bişey olacak gibi.Bu haftalarda boyle bişey yaşayan vamı
ilkgebelik123-_ Bb1 canım bendede oluyor sorun olarak görmedim ama hareket hissedemiyorum siz hissettiniz mi
Merve5561 Bb1 aynı haftadayız be de sırtüstü yattığımda oluyor kaşığım orda sertleşme ama normaldir heralde bel ağrım da oluyor
miniko_2308 Bb1 merhaba, bu his zamanla geçti mi acaba, doktorunuz bir sebep söyledi mi? Ben 20.haftadayım geçen haftadan beri karnımda sanki gaz birikintisi var gibi oluyor karnım sertleşiyor doktora gitmemize de daha 2 hafta var o yüzden emin olamıyorum.
Bb1 Aybuss çok teşekürler içim rqhatladı Allah razı olsun. Burda bi sürrü post okudum sertleşmem oldu suyum geldi diye sanırım bunlarda etkiliyor
Bb1 ilkgebelik123-_ ben bazen bi gıdıklanma bişey hisediyorum doktoruma sormuştum ve onaylamıştı ama tabi eminde olamıyorum bu kesin bebektir diyemiyorum.Bazende içimden bi parmak itirir gibi hisediyorum 1. 2 saniye falan
Bb1 Merve5561 bel ağrısı bendede oluyor hatta kalçam ağrıyor bazen topallıyorum.Sağlıklı olsunlarda katlamırız☺️ Benim idrar yolu enfeksiyonumda var ustun nirde sertlik olunca endişeleniyorum
Merve5561 Bb1 aynen hatta şuan size yazarken bile oldu sertlik kaşığımda tek tarafta sertleşme oluyor yumruk büyüklüğünde karnımın diğer yerleri yumuşak anlamıyorum bebek mi dayıyor kendini bi de benim 2.gebeliğim ilkinde hatırlamıyorum böyle bişey ya da unuttum olduysa bile
Sfm51 Bb1 İdrar yolu enfeksiyonunuzda belirtileriniz neler acaba şuan benimde ara ara kasıklarım ağrıyo idrara çıkıyorum sürekli ve yapınca bi rahatlama geliyo enfeksiyondan şüpheleniyorum
Bb1 Merve5561 benim bazen bir yerde sizin tarif etiğiniz gibi oluyor bazende orta kasıkta çok aşağıda ortada acaip bişey.Ben bebek olduğunu düşünmüyorum çunku onceki hamileliğimde 17 haftada bebeğimin kalbi durmuştu ve 5 hafta sona kontrole gitiğimde orendim ve doltora dedimki ama ben hisediyodum bebeği yumruk buyuklugunde sertlik oluodu karnımın yukarı sol tarafta.Oda bunun bebek olmadığını soylemişti.Kafam karışık bu yüzden
Merve5561 Bb1 anladım canım ben de tam anlamıyorum valla ne olduğunu ama çok rahatsız etmediği için çok sorun etmiyorum benim çok gaz sancım da var ondan da karnım sertleşiyor olabilir diye düşünüyorum
Bb1 Sfm51 yani acil idrar isteği geliyo birden sanki kaçıracakmışım gibi koşa koşa tuvalete ve sonra damla damla yada çok az yapıyorum.idrar isteği olduğu zaman alt kasık sertleşiyo.
Bb1 miniko_2308 yani evet karın sertleşmesi oluyor hala doktorumda pek bişey demiyor.Yani acil bişey olduğunu sanmıyorum ama kontrole gitiğinizde mutlaka soyleyin idrar yolu enfeksiyonuna faln bakar."
miniko_2308 Bb1 enfeksiyon var ama çok sınırda dedi doktor şu an yapabileceğimiz bir şey yok dedi ben de su içimimi arttırdım. Sanki gaz gibi geliyor ama neden geçmiyor anlayamıyorum. Serviks ölçümü yapıyor mu acaba doktorunuz? Bununla ilgili bir şey olabilir mi diye düşünmeye başladım artık.
Didemmmmm Bb1 canım 17. Hafta da bende sertlik yaşadım hatta panik yapıp doktoruma sordum kasık ağrımın ya da kanamam yoksa normal olduğunu söyledi. İçini ferah tut. Gazdan dolayı olur dedi