Gnssc bende Mustafa beyin hastasıyım sırf onun için gebzeden geldim maalesef beni doğurtamadan gitti 😢 gitmeden konuştum bana burcu hanımı önerdi 18 ağustosa gün verdi burcu hanıma doğum için bakalım pazartesi gidicem ilk defa esra hanımı bende hiç beğenmedim ağzından cımbızla laf alıyordum bikere gittim bidaha da gitmedim