Bende park beşik almayı düşünüyorum tecrübeli yeni anne bir arkadaşım var çocuğu 2 yaşında falan ve dedi ki kesinlikle mobilya beşik alma dedi o 7. Ayda falan yatağı değiştirmek zorunda kaldı. Bebekler hareketlendiğinde mobilya olanlar sıkıntı oluyormuş. Bi de park yataklar taşınabilir olduğu için daha kullanışlı bence . Yengemde kullandı çok memnundu ama onun kullandığı yerden olanlardı o zamanda kademeliler yoktu şimdi var anne yanı olanlar 6 ay sonra yatak değiştirmektense park yatak daha mantıklı geliyor