Ben de pkosum yaklaşık 1,5 yıl sonunda hamile kaldım. Geçen sene rahim filmi çektirdim sağ tüp tıkalıymış. Rahim filmi sonrası 6 ay içinde gebelik olmazsa gel demişti doktor. 6. Ayda doktora gittim tedavi yöntemleri hakkında bilgi verdi. Aşılama %10 , tüp bebek %30 , laporoskopi ile %35-40 civarı şansımız var dedi. Tüp bebek en pahalı yöntem olduğu için laporoskopiyi seçmek daha uygun olur diye düşünmüştüm. Doktorumda tüp bebekten önce bu operasyonu yaptırmak daha iyi olur demişti. Doktora gittiğim ay regl olamamıştım.evde gebelik testi yaptım kaç kez,hep negatif çıktı. En son eşimin ısrarıyla kan verdim hcg yüksek çıktı , doktor 2 gün de bi kan ver dedi , kan verdim değer düşmeye başladı. Kimyasal gebelikmiş. Kimyasal gebelikten 2 ay sonra doğal yolla sağlıklı bi gebelik oluştu hemen hemen 19 haftalığım. Stres en çok etkileyen neden. Ben son zamanlarda çok salmıştım olmuyo zaten , ben de hayatımı yaşarım napayım doğuramadıysam diye konuşuyordum.