Kafam Sabahtan beri aşırı derecede kasıklarımda agrı ve ıdrarda yanma var cok sık tuvalete cıkıyorum adım atmam bile zorluyor böyle olan var mı normal mi doktora test vermeye gidicem birazdan ama korkuyorum bebeğime bişey olmamıştır deme
Dilekcnkn Kafam Muhtemelen enfeksiyon olabilir diye düşünüyorum ama en iyisini doktorun bilir burada yorum yapmamız uygun olmaz canım geçmiş olsun umarım kötü birşey yoktur ☺️
Hilal-95 Kafam idrar tahlılı yaptırın isterseniz bende idrar yaparken ağrım oluyodu bugun gittim hemen idrarla kan verdim canm yanma varsa sirkeli su çok iyi geliyor doktoruna sor tabi muhtemelen üşütünüz
Ozge890 Kafam bende cok kötüyüm normalinden yaşadığım ağrılardan farklı bi agri yaşıyorum belim felaket ağrıyor cok kötüyüm
Kafam Hilal-95 denize girdim ben gecen hafta ya 🤦♀️ teşekkür ederim umarım ciddi bişey değildir sizede geçmiş olsun
Hilal-95 Kafam teşekkür ederim sizede geçmiş olsın sistit felan olmuşsunuzdur deniz bendede çok enfeksiyon yapıyor doktorunuza danışmanızda fayda bar umurım toparlarsınız
Kafam Hilal-95 eşimi bekliyorum dedesi vefat etti cenazede gelsin hemen gidicez doktora aradım bekliyor doktor zaten