Tugcetugce42 ben arkadaşınızın yernde olsam adet günümün geçmesini beklerim, çünkü ben adetim geçtiği halde erken gebelik testinde negatifi gördüm 😬 ama ucuz kaset testler pozitif diyordu, kan verdim öyle öğrendim. Hayal kırıklığı yaşamaması için adet gününün geçmesini beklesin derim ben 🤗