Yazgulu-27 Kedimi sismis his ediyorum 7.2 haftalık hamileyim ellerim ayaklarım hepsi ödem olmuş miğde bulantısı cok var hayattan kopus gibiyim sizdede böyle oldumu yoksa benimi anormal oldum🤔😳
mavi2021 Yazgulu-27 bu haftada ödem olması şaşırtıcı ya son aylarda oluyor genelde ıstersenız bı idrar testı yaptırın
Hacerdnc Yazgulu-27 bencede ödem için erken biraz. Ben 26 haftalik olacağım anca anca ayaklarım da ödem oluştu. Genelde ödem olmaması için bol su tüketin ve birazda tuzu azaltın deniliyor. Ben elimden geldiğince günlük 20 dakika da yürüyüş yapıyorum. Bunları denerseniz ödem oluşma ihtimalini düşürürsünüz.
morsunbul95 Yazgulu-27 tuz odem yapar olabildiğince azaltin yada hic kullanmayin birde bol.bol su icin mutlaka. Ben 6 ayda odem baslamisti heryerim sis ti resmen goren sasiriyordu