15 haftalık gebeyim kızlar dün doktor ölçüm yaptı herşey normalken uyluk kemiğinin iki hafta geri olduğunu söyledi. Araştırılmalı dedi zatrn ikilide trisomy 13 18 riskli çıkmıştı tek başına belirti olmaz ama yinede acaba mı diye düşündürür dedi. Böyle geriden gelen oldu mu hiç