Bu gün itibariyle 38 haftalık olduk çatı muayenesi yapıldı açıklık yok sancıda yok iki gün öncesine kadar ara ara gelip gidiyordu bu aralar yok gibi yürüyüş squat yapıyorum karnım çok sertleşiyor ve mide yanması oluyor beni bu durum zorluyor bakalım ne zaman gelicek heyecanla bekliyoruz tabi daha 39.40. haftayı da görürüz gibi ben çok sabırsızım kızım öyle mi acaba siz de durumlar nedir? He bir de tek korkum bu kordon dolanması olayı inşallah öyle bir durum olmaz.