yorgz Merhabalar 🌸 Bugün aşı sıram geldi, 15+6 haftalık hamileyim, doktoruma sorduğumda kesinlikle Biontech’i önerdiğini söyledi. Sizlerin gittiği doktorların fikirleri ne yönde merak ettim. 😌
Gzmm14 yorgz Doktorum yakın zamanda yan etkisi yok fakat uzun zamandaki etkileri bilinmiyor dedi. Kararı sana bırakıyorum dedi. Bende yaptığım araştırmalarda gebelerde yan etkiler ve antikor sonuçları gebe olmayanlarla aynı bulunmuş. Ama yüksek sayıda araştırma olmadığından aşı kararı kişiselleştirilmeli diyor ama sanırım ben olmayacağım. 20+1 haftalık oldum. Çok büyük sorumluluk bu.
Bebek4545 yorgz doktorum hiç farketmez hangisini bulursan ol dedi ama ben bir çok Dr a sordum biontech önerdiler ve dün vuruldum aşımı