Bu sabah sırtta ağrıyla uyandım böbreklerime kadar iniyor sanki kizlar nefes alınca hem karnımda h sırtımda batma oluyor 26 haftamdayim serklajliyim yarın kontrolüm var ama korktum açıkçası acaba rahim büyüdgu için falan oluyor olabilir mi yaşayan varmı?