Papatya_38 benim doktorum kontrol etti şeker yoktur sende gerek yok yaptırmana dedi. Yaptırmadım. Ama şüphelenip yaptır deseydi yaptırcaktım. Zararlı bişi değil. Hatta doktorum bi kase sütlaç yiyip gelsen de olur ama şeker miktarını net ölçmek için o mg lık içeceklerde içiriliyo dedi. Yükleme diyince öyle bi poşet şeker yükleme değil yani. Tatlı yemişsin gibi düşün. Doktorun yaptır derse yaptırmalısın