Irem_28 ay boşwer sen onları , herkes herşeyi en doğru biliyor zaten . Yalnz bişey diyim mi ben ilk gebeliğimde 16. Haftada hissettim ama yani öncesinde elim sürekli karnımdaydı , sürekli konuşurdum hissetmeye çalışırdım. Gözlerimi kapatıp karnıma odaklanırdım. Şu an mesela daha küçük ama içerde hareket ettiğini hissedebiliyorum . Sende öyle yap bende bence bunlar çok işe yaramıştı. Eltim 5 aylıkken annesi demiş daha hissetmiyor musun yok demiş, kadın demiş akşam uyurken dokun oyna biraz belki hissedersin öyle hissetmeye başlamış ilk hamileliğinde.