Ezgiyy Arkadaşlar bu aralar karnımda çok. sertleşme var böyle dokununca sanki bebek kendini çok silmiş var mı öyle olan veya fikri olan?
Uerdem Ezgiyy erken doğum belirtisi doktor randevusunda söyleyin canim ben o sertlesmeler yüzünden 34te ciğer geliştirici oldum hastanede yattım
mlkkk Ezgiyy bende 16dan beri oluyor ilerleyen haftalarda saha sık oluyor erken doğum riski filan diyorlar ama aslında rahmin genel işleyişine bağlı kasılmalar saniyelik sertleşmelere sebep olabilirmiş tabi yine doktoruna danış
Sita3434 Bana doktorum normal panik yapma dedi bu haftalar da toplanmalar olabilirmiş bence doktorunuza sorun