Sedasmsk Yani kısmi olarak azaldı benım çok fazlaydı bebegımın suyu mu gelıyormus akıntımıydı ayırt edemiyordum bu ilaç biraz ferahlattı normalde gebelere pek fazla önerilen bir ilaç değil yani doktorlar çogu başka ilaçlara yönlendiriyor ama doktorunuz iyi bir doktor olmalı ki bu ilacı yazdı kullanmanda fayda var