Dilek321123 8+3 hamileyim sağlıklı giden bir gebeliğim vardı bu gün sabah çok az miktarda kahverengi lekelenme farkettim bir skntı olur mu sizce acil cevap veririmisnz 🙁
Narinko Dilek321123 kesinlikle ihmal etmeyin doktorunuza görünün. Düşük önleyici ilaç başlayabilir ve daha büyük kanamanın önüne geçebilirsiniz.
MinikMaya Dilek321123 bende de ilk zamanlar olmustu doktor progestan hap vermisti 3 aya girince biraktirdi. riske atmak istemiyorum demist
Seyhanfatma Dilek321123 ilk haftalarda bu tarz lekelenmeler çok önemli ihmal etmemelisiniz düşük tehlikesi olabilir belki içeride de kanama vardır kontrole giderek önlemini almış olursunuz.Yaşadım ondan biliyorum.İğnelerle ilaçlarla kanamanın önüne geçiyorlar.