Umudayolculuk36 Kızlar dünden beri alt belim sırtım kalçamda ağrı var korkuyorum bebeğime kötü birşey olmuş mudur doktora gitmeli miyim haftaya randevum var :(
Cansueda Umudayolculuk36 bu aylarda ağrıların gayet normal hiçbir sorun olacağını sanmıyorum ilk aylar zor geçer Allah beterinden saklasın insallah
Calisananne25 Ben de 11+3teyim bende hiç olmadı şükür arada karın bölgemde oluyor hafif hafif büyümeden kaynaklı sanırım
Calisananne25 Umudayolculuk36 büyümedi benim henüz ben biraz yapılıyım ondan herhalde sadece karnım sertleşti 🤭
Umudayolculuk36 Calisananne25 sertlik evet genel olarak var sanırım 😃daha yolun başındayız umarım sağlıkla alırız kucağımıza