suscarparimm depsizoo Yok aşkım daha doğuramadım hafiften sancı var ama düzensiz bakalım salı günü tekrar gitcem hastaneye
suscarparimm depsizoo Gelmiyor ki 😂 bizimkiler geldi giremiyorum uygulamaya doğum yapar yapmaz sana yazıcam 😂😂😂
suscarparimm depsizoo Direk yazıcam bacım 😂 artık bende doğurdum diye post açmak istiyorum yeter yani
Kuben Ya ben birden doğurdum diye okudum seni de hatırlıyorum dedim daha günü vardı kızın endişe ile girdim 😃
Kuben depsizoo 😃😃 sağlıkla gelsin inşallah. Bazen çok etkileniyorum ya burası yavaş yavaş beni germeye başladı
suscarparimm depsizoo 😂😂😂😂 hiç sorma neler çektim müsait olunca yazıcam hikayemi bende çok pozitif değil valla 😂 başım çok kalabalık az rahatlayım