Mom0891 https://www.hizliresim.com/8cuglvj Gebelikte ağız bakımı, plak oluşumunu engellemek için bu ürünü kullanan varmı? Listerine agız gargarası
zehranurr Mom0891 normalde mavi suyunu kullanıyordum ama kullanmayı bıraktım gebelikte. Nolursa olsun ne kadar dikkat etsekte boğazdan iniyor azda olsa
Esraali Mom0891 ne kadar diş temizliğime dikkat etsem de sabahları kanıyor hamlileğimden bu yana umarım geccici bir durumdur
Mom0891 Esraali ben gebelikten önce diş eti tedavisi yaptırmıstım. Şuan bir sıkıntı yaşamıyorum ama diş eti bakımı için dişleri dikey şekilde fırçalamamı söylemişti diş hekimim🙏🏽 Yatay fırçalama demişti.Bir de diş ipi kullanıyorum dene istersen canım
Esraali Mom0891 tesekkür ederim diş ipi kullanıyorm dediğiniz gibi yapayım tekniği değiştireyim tesekkür ederin
Ozge2805 Mom0891 diş ara fırçası kullanıyorum bende hamile kalmadan önce bende yaptırdığım için şuan çok rahatım 🤩