Matmazelmemorial Ben istiyordum ama sonradan vazgeçtim çünkü olumsuz bir normal doğum tecrübem vardı . Bir de perinatoloğum denemem taraftarı olmadı çünkü birden fazla komplikasyon olabilirmiş , aksi bir durum olursa hem bebeği hem kendimi riske atmış oluyorum. Yavrumu o riske atamadım.