Umudayolculuk Arkadaşlar adetim iki gün geçtince gebelik testi yaotım bri şey çıkmayınca kenara kaldırdım. Çok beklemedim. Daha sonra baktığımda bir silik çizgi görür gibi oldum. Dünde sağlık ocağında kan verdi. Sonucumu yarın alabileceğim. Benim gibi olup gebe olduğunu öğrenen var mı. Bu arada iki yıldır sebebi bulunamadı ve çocuğumuz olmuyor. Bizde kendimize bir yıl daha verniştik. 3 yıl bekleyeceğiz dedik. Düşünceniz nedir olabilir mi ☺️
Semanurozgan Umudayolculuk valla canım bende iki yıllık evliyim bizimde olmuyordu tüp bebek dışında olmaz dediler ama ben adet olacağım gün öylesine test yaptım silik çizgi çıktı inanmadım attım çöpe arasan 2 gün geçince tekrar yaptım erken gebelik testiyle ikiside kırmızıydı çizgilerin sonra kan verdim hamileymisim gerçektende
Bilgeninannesi1 Umudayolculuk ben yaklaşık iki saat sonra gördüm o çizgiyi ertesi gün gittim sağlık ocağına ilk 10 dk da doğru sonuç verir dedi. Neyse gittim bide kan testi verdim bthcg 1185 çıktı 1 aylık hamile olduğumu öğrendim. Bebek çok yeniyse yani küçükse o çizgi çıkar dediler inşallah hamilesindir 😊😊
idiloska Ben ilk test yaptığımda çok silik çizgi varmış ben fark etmeden atmıştım, 2.testte çizgi daha belirgindi, keşke fotosunu koysaydınız.
Ebruliiimm Umudayolculuk google hızlı resim yükle yazın resmi önce oraya yüklüyorsunuz, daha sonra size link vericek verdiği linki buraya kopyalayın
Peliiin Umudayolculuk normalde labime girip bakmak için şifre veriyolar onu almadıysanız arayıp rica edin belki söylerler ben öğrenmiştim
Umudayolculuk Peliiin hmm anladım aradım şimdi numarayı bulup ama açmadılar teşekkür ederim cevaplarınız için
CansuDRY Umudayolculuk Kuruma çizgisine benzemiyor. Bence var hamilelik.😊🙏🏻Benim de bu kadar silikti ama hemen çıkmıştı. Ben çok fazla test yaptığım için farkı hemen fark etmiştim. Belki sizin de hemen çıkmıştır ama bekleyince koyulaşmıştır. Kuruma çizgisini çok yaşadım. Bu kesinlikle kuruma çizgisi değil.
Umudayolculuk idiloska işte olabilir ama bu sonradan çıktı belki de kurumadır. Bugün 7.gün hala adet olmadım.
Merycaglayan Betul96 merhaba benim de bu şekilde canım ama yanıltıcı olabile beklediği için falan da diyorlar içim içini yiyor hamilemiymişsiniz 🙏
Betul96 Umudayolculuk ama kısa zaman diyosun kurumada dağılıyo bu bildiğin çizgi tekrar yapsaydın canım