Sermec27 Decucude evet oğlumun mezarına gittim 3 4 kez artık gidemiyorum ama cok üzgünüm agırlaştm mezarlıklar arası cok dar yürüyemiyorsun inşallah dogumdan sonra gitcem oğlumun yanına ama gidilir herhangi bir sorun olmaz
Tuubacvk Decucude ben gittim bi kaç kez bi sıkıntı da olmadı çok şükür ama eşimin babaannesi hamile kadın mezarlığa gitmez yoksa bebek canlanmaz gibi şeyler söylemişti bence batıl bir inanç Rabbimin verdiği canı sırf mezarlığa gidiyoruz diye bir şey olacak değil ya
Meyracukurmaraz Bende dedemi kaybettim cenazesinde de bulundum mezarına da gittim. Gidilmez diyolar ama gittim ben bişey de olmadı
Lulemom İlk haftalarda Ben de gittim. Gidilmez miymiş 🤔 batıl inanç sanırım bunlar. Çok takılmayın. 10. Haftamda cenazemiz vardı gittim. 29. Haftadayım. hiç bişi olmadı
Cansuturkk 26 haftalık hamileyken babamı kaybettim. Şuan 33 haftalık hamileyim. Her hafta düzenli olarak mezarlığa giderim. Değil mezarlığa girmek yıkandıktan sonra bile gördüm babamı. Bakma girme hamilesin yapma etme dediler ama umursamayın batıl inanç bunlar
2bebek3gebelik Tuubacvk çok saçma yaaa bu insanlar Allah’tan çok biliyor tövbe hâşâ babaannem bana analık yapmıştır öğrendim gittim hala gidiyorum evime de çok yakın 31 haftalığım istiyorsn git
Tuubacvk Decucude sanmıyorum bence batıl inanç bunlar lütfen inanmayalım böyle şeylere Allah bilir verdiği canı ne zaman alacağını inanıp da böyle şeylere göre hareket etmeyelim lütfen
Martha Decucude yok artık mezarlık ziyareti de mi yasak? Bu hamilelerden ve kadınlardan ne istiyor millet yok gece banyo yapamaz, yok onu yiyemez, yok saçını kestiremez. 🙄 Mayıs ayında ben de mezarlık ziyaretinde bulundum.
ayse29 Ben soyle biliyorum bizim buralarda yatir dede filan gorursen bilmeden bir yerlerine degersen dokundugun yerde bebeginde gül lekesi olurmus o yuzden gitmeyin derler ama ne derece dogru bilemem 🤷