Lylts aynı durumdayım bu ay sonu adetimle tüp bebek tedavisine başlayacaktım ve pazar günü bir baktım aşı hakkı tanımlanmış. Randevu almadan doktorlarıma danıştım hem tüp bebek doktorum hem de yıllardır gittiğim kendi kadın doğumcum aşı olmamı tavsiye ettiler. Bunun haricinde 2 doktorla daha görüştüm onlar da aynı şekilde aşıyı tavsiye ettiler. İçim rahat yarın aşımı olucam. Ay sonu da tedaviye başlayacam inş🙏