QOH metehaninannesiii valla o şirketten şirkete elemandan elemana değişiyor.Kimisi çok anlayışlı duyarlı oluyor arıyor kimisi sallamıyor,kimi şirketin arama gibi bir politikası yok kimisi de her adımı haber veriyor.
birkedilianne metehaninannesiii Arıyorlar. Ben de komşuya komşu evde yoksa kapıya bıraktırıyorum. Zaten pandemide kargocularla kanka olduk ülkece 😄
MomHero2 metehaninannesiii genellikle arıyorlar evde misiniz diye olmadığınızda istediğiniz komşuya emanet ediyorlar
Nundiyebiri metehaninannesiii aşagı inindediğinde komşunuz insin ama bir kod gelcek telefona daha önceden geldiyse onuda söyleyin komşuya yada telefon evde deyin
Ozge3747 metehaninannesiii Trendyol ekspres aramıyor. Sadece mesaj geliyor dağıtımdan önce. Aras kargo bazen arıyor bazen aramıyor. Kapıya not yazın bence, şu numaraya bırakın diye.
Haticecakirr metehaninannesiii canım keşke not falan bıraksaydın Yenişehir’de oturuyordun sanıyorum aynı şube bakıyor ikimizin mahada bazen arıyorlar bazen aramıyorlar keyiflerine göre yani 🤷♀️
metehaninannesiii Haticecakirr yok kuzum erkiletteyim bende çok şükür trendyol express aradı aras kargo da daha eve gelmemiş bende eve geldim çok şükür 😂
Haticecakirr metehaninannesiii ay iyi bari ya gözün Aydın kuzum ben seni Yenişehir’de oturuyor sanıyordum 😂orda çalışmış mıydın bi Yenişehir geçmişti 😂