Arifcaninannesi Nst de normal çıkması iyi bişeymis aslında. Belki sizin vücut yaoinizdan dolayı hissetmiyorsunuzdir. Çok kilolu olunca yada bebek rahim ön duvara yapışık olunca az hissediliyor Muş. Benim de çok hareket hissetmiyorum ama nst normal diye korkmuyorum, korkmalı miyim?