Kızlar benim sancım geldi ama ilk olduğu için tedirgin oldum hemen acile geldim neyse doktor 3 santim açılma düzenli sancı var dedi beni yarışa aldı sonra 12 den gece sabaha kadr ağrı gidip geliyordu gece nişanım geldi kanlı iltihab gibi ve sabah 10 na kadr hiç bir şekilde hemşire doktor vs kimse gelip gitmedi doktor geldi verhasir Altan baktılar tekrar 1 santim açılma var diyor ama nasıl dün gece 3 dendi nasıl bugün bir diyorsunuz beni zaten rezil bir şekilde bakma bağırma bana eve git dedi suyun geldiğinde gelirsin dedi ben hiç bir şey anlamadım