Samira67 bende tam tersini yasiyorum desem 🙄 esimin benden önceki evliliginden hem kizi hemde oglu var benim ilk bebegim önce kiz dediler kayinvaldem kayinpederim esim havalara uctu zaten hamile oldugumu ogrendigim gunden beri ins kiz olur ins kiz olur diyip duruyolardi sonra baska bi doktor kesin erkek dedi pipiyi filan gorduk herkezde bi hayal kirikligi okadar üzüldüm ki esim kiz dediklerinde hergun karnimi sevip öpüyor konusuyodu bebekle, erkek olacagini ogrenince tavri degisti ne farkeder ki kiz yada erkek bizim yavrumuz neticede erkek olursa daha mi az sevicez ? kayinvaldemlerede esimede bu konuda kirginim bariz bisey soylemiyolar ama tavirlari degisti keske kiz olsaydi lafi bile zoruma gitti ilk bebegim benim icin hic farketmiyor esim zaten her iki duyguyuda tatmis benden once onun icinde kiz diye tutturmasini anlayamiyorum ya ben bu cinsiyet ayrimini anlamiyorum zaten ya cocuklarimin hepsi kiz olsada üzülmem hepsi erkek olsada üzülmem rabbim hayirlisini versin saglikli olsunda yeter ki evlat ya rabbim bize nasip etmis cinsiyet ayrimi ne 😕 dimi ama .