Kızlar merhaba ben daha önce vitamin olarak balık yağı içeren bir multivitamin kullanıyordum ancak midemi altüst ediyordu balık tadı ile sonra decavite geçtim decavit kilo aldırıyor diyorlar ama vitamin olarak iyi bir vitamin sağlık ocağı önermişti bende gece uyumadan alıyorum decavit içinde omega bulunmuyor sizlerde biliyorsunuz bebek için omega çok faydalı tabi bizim içinde öyle araştırmalarım sonucu koku yapmayan ve çok daha faydalı olduğu söylenen kril oil var aranızda kril oil kullanan varmı lütfen bilmişler doktorunuza sorun demesin çünkü öyle kötü bir mahrumiyet bölgesindeyim ki ne yazıkki doktorlar bile bu bilgileri vermiyor bana ve ben süreci bilinçli geçirmek istiyorum bilgi verecek olanlara şimdiden çok tşk ederim büyük şehirlerde güzel doktorlara giden canım anneler bana yardımcı olur şimdi. 🥰