Billurr5353 Catı muayenesi olmadan normal doğum yapan oldumu aranızda? Bakılmak zorunluluğu yokmu? Diyelim dogum başladı ama agız dar nolacak ozaman.. Bu durumu merak ediyorum.. Bilgisi olanlar fikir verirse sevinirim tşkler, 😍😍
zehranurr Billurr5353 ondan dolayı doğum haftasına göre erken bakıyorlar. Doğum esnasında böyle bir sorunla karşılaşmamak için
Merve2Asel Billurr5353 benim bakılmadı 40. Haftada Doğum yaptım ama Doğum için gittiğimde 10 kişi bakmiştir sorun olsa sezeryanderlerdi herhalde
Mom789 Billurr5353 bazi doktorlar gerek duymuyor bakmaya sancilanip hastaneye gidince doğum öncesi bakıyorlar o doktora bağlı
Billurr5353 Mom789 zehranurr O zaman diyelim ki evde sancını cektin hastaneye gittin baktılar catı dar sezeryan a aldılar seni.. O cektigin sancı da yanına kar kaldı öyle mi.. Bence sacma Bi sistem bakılacaksa zamanında bakılsa ya.. 38 deyim bana da bakılmadı. Normal dogum dedi.. Dün Bi arkadaşım dogum yaptı.. 15 saat sancı cekti neden catısı darmış die.. İşkence gibi bişey buya.. Devlete mecbur olunca böyle oluyo işte
zehranurr Billurr5353 benim mecburi sezaryen olacağı için pek bilgim yok ama burada okuduğum kadarıyla genelde 35 36 37. Haftalarda bakıyorlar
Mom789 Billurr5353 iste o da doktorun vicdanına bilgisine kalmis haklısın yani sen ama laf etsek cok biliyorsan sen doktor olsaydın der😂
Billurr5353 Mom789, 😊😊hiç sorma ya.. Yazık günah bu kadınların cektigi nedir.. Cek cek acıları agrıları sonra aa olmuyo hadi ameliyata sonra o doktoru sövüyorlar dövüyorlar 😊😊
zehranurr Billurr5353 keşke normal doğum yapabilseydim bende. Bende doğumdan sonra çok çekicem gibi gözüküyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Herkesin derdi farklı işte 😂 Allah hepimize hayırlı, kolay doğumlar versin inşallah.