2 hazirandan beri evde test yapıyorum pozitif çıktı hepsi adetim gecsin oyle vereyim dedim kani neyse dun adet günümdü sabah sağlık ocagina kan verdim çıkmadı aksamida lavoboya girdiğimde akıntıyla gelen pembe kan gibi bisey gördüm hemen acile gittim birdaha gelmedi orda da kan aldilar 15.54 çıktı degerim 2 gun sonra tekrat gel dediler yükseldi mi diye bakacaklar sanırım ama şimdi uyandım regl olmuş gibiyim aynı neden olur acaba düşük mu yapıyorum üstüne görme nedir o olabilir mi