Deletedmom404 Goncagp sağolasın Canım Benim darısı başına İnşAllah Rabbim yardımcın olsun seninde 🙏🏻😇
Sarella Goncagp bence Berat Kaan çok güzel ve manevi acıdanda çok güzel değerli kandilimizin adı ama karar sizin 😊
Goncagp Sarella ya evet çok güzel 😊ama ataerkil yanım mı ağır basıyor nedir o yüzden Polat içimde kalacak ben de çok araftayım 🤦🏻♀️
Sezen07 Goncagp polat on yargı mi bilmiyorum ama olmamış çok arabesk geliyor bana berat kağan daha güzel olmuş 😁🌹💞