Tuanam27 6 bucuk haftada dusuk yaptım. Kan uyusmazligi olmasina ragmen igneye gerek yok denildi. Icim hic rahat degil var mi benim gibi haftalarda dusuk yapip ignesini olmayan?
Aysenuray Tuanam27 kan uyusmazlıgında ilk haftalarda kanama olursa yapılıyo diye biliyorum normalde 28. Haftada yapılıyo bizdede var ilk gebelikte yapılmadı bu gebelikte 28 de yapılacak
minikoglumm Tuanam27 iğnelemeye tabikide gerek var ama sizin gebelik sanırım sağlıklı olmadığı için gerek duymamış
Tuanam27 Aysenuray ben de oyle biliyorum Dusuk, kurtaj, dis gebelik gibi durumlarda da önlem amacli ikinci bebek icin yapiyorlar. Ama bana kan hucreleri olusmamistir diyerek yapilmadi cok endiseliyim.
Tuanam27 busrabyrm97 hayir lekelenme, düşük gibi bebegin kaninin anneye karisacagi durumlarda da yapiyorlar. Ikinci bebek icin onlem amacli.
Tuanam27 minikoglumm yani bu sagliksiz oldugu icin kan hucreleri henuz olusup benim kanima karisma ihtimali yok mudur?
minikoglumm Tuanam27 düşük tamamen tamamlandiysa kürtaja gerek yoksa eğer bir sıkıntı olmaz demek ki düşük işlemi kendi kendine tamamlandı aklınızda kaldıysa başka bir doktara da gorunebilirsiniz
susam_18 Yapılmaz diyen arkadaşlar benimde kanamam oluyordu 8.haftada yapıldı iğnem ve dinlendim. Şuan 29 haftalığim doktorum etkisini yitirmiştir dedi tekrar yapcam.
Aysenuray susam_18 canım zaten kanama olursa erken yapılıyo ama bu arkadasta olmamıs kanama o yüzden yapılmamıstır
Momos Doktorum bana düşük yaparsan iğne olucaksin demisti. Bence tekrar başka bi doktora danışmalısın. İkinci doğumda sıkıntı oluyormuş çünkü.
minikkkalbimm Kimyasal yasamıstım gerek yok denildi ama kalp atısı kese falan olusup düserse muhakkak yapılması gerekiyor demisti doktorum
Betul96 Tuanam27 2 kere kürtaj oldum düşük değil kalbi atmadı kan uyuşmazlığı yok ama arastırdılar benim kanım koyu pıhtılaşmaya eğimli çıktı hap kullandım şimdide şükğr hamileyim 9 ay iğne kullanıcam güzel iyi bir doktora git kan uyusmazlığı daha zor tedavi olman lazım Allah yardım etsin ❤️
tugba9293 Tuanam27 kanama ve düşükten sonra ne olursa olsun özellikle ilk gebeliginizse ignenizi vurulmanız lazım sonraki gebelikte bebeginiz etkilenmesin diye
Sadekahve @Tuanam27 Çok geçmiş olsun canım.En kısa zamanda sağlıklı bebişin olur inşaallah 🙏 Benimde ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı.Düşükten sonra yapıldı ignem.Ama düşük öncesi kanama vs olmadığı için gerek görmemişti doktorum.2.gebeligimde de kanama vs yaşamadim o yüzden 28.haftaya kadar yapılmadı iğne.Ama doktorum takip etti test yaptı sıkıntı görmediği için yapılmadı.