Kaderella Ya 5.haftaya girdim çok şükür bulantı henüz yok lakin gece uykudan sancılı adet gördüğüm zaman gibi uyandım. Bir müddet sonra geçti sabah aynı sorunla bir daha uyandım korkuyorum doktora gideyim mi? Bacaklarıma bile vuruyordu
Humeyrakrtl64 Kaderella Bence normal canim bende 12haftaligim benimde hala oluyo acayip sekilde kasiklarim agriyo oda bacaklarima vuruyo yinede icim rahat olsun dersen doktoruna bi sor
ZumrutHanim imkanin varsa git bende de oluyodu doktor bu sancilar bizi dusunduruyor dedi progestan baslamisti