Sduman canım bence başkalarının düşüncelerine göre doktoru değerlendirme kendi içine sinsin sadece sana kısa bi olay anlatmak istiyorum ona göre bundan sonra kendin karar ver “ çalıştığım özel hastanede görümcem 2015 yılında hastanenin en iyi hekimine doğum yaptı geceden suyu gelmişti sabah 7 de suni sancı başlandı 2 saat sonra 4.5 santim açıklığı vardı ama çok canının acıdığını söyleyerek sezeryana alındı doğumdan sonra bebeği emzirmek istemedi sorumlu ebemizin ve bizim zorlamamızla emzirdi o günden sonra bi duydum ki hastane çok kötüymüş kimse ilgilenmemiş falan 6 ay sonra tekrar hamile kaldı ve ankara da bi doğum hastanesinde doğum yaptı bikaç gün sonra enfeksiyonu oluştu hastanede yine bebeği emzirmemiş sarılık oldu çocuk yani demem o ki sorsam yine hastane kötüdür ama aynı şekilde büyük görümcemde aynı doktorda doğum yaptı oda tam tersi doktor fetiyede şu anda bi daha doğursam fetiyeye giderim diyo bu insandan insana göre değişiyo senin güvende hissetmen önemli 🙏🏼